Tre dagar till tenta

Idag vaknade jag för sent för att gå till studiecirkeln vi har skapat, men jag fick pluggat lite på egen hand i alla fall. En och en halv timme är mer än vad jag brukar göra på en hel vecka så, ja. Förberedd kan man säga, typ ja. Alex tatuerar sig och jag ska köpa kattlåda med tak för Beethovens bajs luktar.. ja, bajs. Mycket bajs. Tur att det inte når till min fri-zon i alla fall, vardagsrummet.. ebhehhhehhdh. 
 
Så, bilder:
Jag har först och främst så mycket wakame att jag inte vet vad jag ska ta vägen. Är jätterädd för att jag ska tröttna efter en dag och inte äta det på tusen år. Men nej, det händer inte. 
Jag köpte också en väldigt fin jacka som tyvärr ser hemsk ut på.. så den hade jag tänkt skicka tillbaka, men sen insåg jag att det kostar alldeles för mycket att skicka till Kina. Så jag sålda den på tradera, inom 24 timmar hade jag fått mer för den än vad jag hade betalat från början, hoho! Nu kan jag köpa en annan jacka att mysa i.. som jag tänker prova först. 
Nästa bild är på en sjukt läskig hand som finns med på mina fantastiska nya byxor. Den bara är där, utan arm och utan syfte. Sen är den krokig också, usch. Och resten är på samma byxor, ur lite mer smickrande vinklar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0