snabbinlägg?

Blogg.se har ändrats, hur länge var jag borta?
Insåg dock att det är sjukligt kul att kolla tillbaka i bloggen så varför inte fortysätta och ha ännu mer att blicka tillbaka på om några år? Jo det gör jag. Trots att sidan ser ut som fan.

Jag har fått jobb, jag började plugga Filosofi idag, jag har tagit ut min medusa, en viss tjej har precis tagit sin medusa, den är sne och ser ut som fan. Jag passade bäst i det. Punkt.

Jag har tydligen utkast här också, är väl ingen som läser men ska jag se vad det är och lägga ut? Kanske.

Jag lyssnar på Gorillaz för tillfället, de är bra. Jag läser en bok om Upanishaderna, den är bra. Beethoven har börjat "hålla mig i handen när hon sover", alltså hon lägger tassen på min hand eller i närheten av den, det är bra. Sebbe försvann ur mitt liv men vi kanske ses nästa jul, det är väl okej. Jag har en ny fin matta, den är riktigt fin. Jag bore kunna lägga upp bilder via mobilen, har massa. Ska klura ut det där. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0