Kapp-kap

Heheheh, ordvits. Nejmen det har jag faktiskt! Tio kronor för en alldeles för stor (och möjligtvis till män) skönhet. Helt underbar lila färg och en underbar lavender PLUUSSSS plusplusplus blått manchestertyg! Gjorde dock det som jag alltid gör, dvs litar på mina obefintliga sykunskaper och klipper den rätt av. Har nålat ihop med säkerhetsnålar just nu och hoppas bara att en viss Liza Ekeeelunndd vill hjälpa mig att fixa nya sömmar. Men det är inte hela världen! Bryr mig nog alldeles för lite.
Har för övrigt genomfört min första dag på praktiken. Var jättetrevligt, ville dock ha varm choklad och bulle. Inte te. Menmen, sen blev det At Elles i någon eller några timmar för att planera lite. Kommer bli grymt, och då är jag inte en särskild peppig.. peppad? aah skitsamma, tjej. Bara fota och sedan försöka ta sig an Indesign igen. Men det blir kul! Och lätt. Och flexibla tider... hehehehe.
Men nu blir det fulfilm i mina fula nya sammetsbyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0