Det droppar från fingrarna

Jag har rätt du har fel.
Nej men. Jag tänkte att jag kanske skulle försöka börja skriva några inlägg här ett tag framöver. Börjar sakna att inte ha någonstans att lägga ut bilder.
Idag har varit trevligt. Jag vaknade, segade. Försökte faktiskt städa lite men upptäckte att någon har snott den gemensamma dammsugaren. Så nu är det skräp över hela golvet. Överväger att köpa en sopborste så man kan ta bort det värsta. 

Vädret var på gott humör och en promenad med Tina och hennes vovve gjorde gott. Efter promenaden följde mathandlande. Och det är något som är lite jobbigt. Eftersom jag köper mest drickor när jag handlar blir påsen väldigt tung. Alltså ca 15 kilo tung om jag får överdriva lite. Och visst, jag har dålig kondition och ännu sämre styrka men att inte kunna gå tio meter utan att behöva stanna känns lite överdrivet. Till råga på allt så hade en öl börjat läcka så jag fick ställa ner, ta ut och stoppa in igen. Men nu är allt inne så jag hann ju inte dö. Undrar om jag ser lite mer biff ut nu, efter promenaden menar jag.
Jaja, pladder. Igår gjorde jag en jättesöt omelett förresten! Och nu är det fiskgratäng som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0