Vardagsutopi

FinfinfinfinFIN onsdag, så fin att den har samma underhållningsvärde som en hel helg. Kom hem sju imorse och eftersom det var en torsdagsmorgon kunde man missta mig för en nykter tjej som var på väg till sin timanställning, fördelaktigt. Förutom att jag vinglade lite och höll på att gå vilse i tureborg, farligt.

Liza sov hos mig för att hon skulle jobba och jag skulle egentligen hem där vid den normala tvåtiden, men nej, så när hon vaknade och gick till tåget började jag ta mig hem. Tyvärr gick vi inte förbi varandra, det hade varit roligt.

Efterfest var det som höll mig kvar, så som det brukar vara. Det var fint, spydde klarröda tranbär medan Joel tittade på och också kommentera vilken ovanligt fin spya det var. Jag är tydligen dålig på att avgöra sexualitet också, för fy så fel jag hade. Pinsamt, speciellt när jag samtidigt blev flörtad med. Mycket pinsamt. I övrigt trevligt, uppskattade de stora skinnfotöljerna på balkongen. Ja, fin onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0