"Give your bum a better tone!"

Reklamen på spotify saknas variaton och har börjat gå mellan varje låt istället för varannan/var tredje. Så alla vet. Har hört den där jävla reklamen för många gånger och VARJE gång den kommer har jag precis kommit in i stämningen (som låten innan förmedlade). Så jag går från att vara fullt harmonisk till att se ut som rageguy här i fotosalen.

Orientering är okej, sålänge det inte är såpass fuktigt i luften att man efter en timma är dyngsur (i kläderna, sådär smygande), sålänge inte stigarna till 75% är täckta av vatten, sålänge du har vattentäta skor, sålänge du har fickor att lägga dina grejer i när det blir för jobbigt med halsduk och jogging på samma gång och så länge du inte är trött som ett as. Skorna var för övrigt för stora så det slutade med att jag gled runt så mycket att jag fick sår på tårna. Ja, det är skitsynd om mig. 

Min uppgivenhet är till och med uppe på TVÅ sidor. Å andra sidan är ansiktsboken (Nej, kan inte skriva det, för nu finns det en sida som faktiskt heter ansiktsboken, soon up and running!) förstå stället man gråter ut på. Och detta fall var inget undantagsfall. Fallll.


Pinsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0