Maskerad, halloween etc.

Jag tror att halloween är det finaste med hösten. jag älskar verkligen att klä ut mig. Finns det någon annan högtid då man kan vara vem man vill? Kunna gå runt med inälvor över hela kroppen utan att någon bryr sig? Åh jag kan ju inte hålla mig heller så jag tar varje tillfälle jag kan få att låtsas vara någon annan. Bygga upp en karaktär och pilla med smink. Fint. Ska klä ut mig idag (nu) imorgon (fredag), på lördag och nästa helg igen. Tar alla chanser jag kan få liksom. Vill egentligen att det ska gå en vecka, eller att man gör en lite större grej av det. Att man går runt på stan och har massa pynt och skräcksaker över byggnaderna. Det hade varit roligt. Men nej, det finns ingenting förutom julprydnader i affärerna. Vadå hoppa över? Ledsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0