Vampire och panorama.

Idag har det sett ut såhär i princip:
  1. Vakna, kalsvettig som vanligt.
  2. Gå up för att kissa, hör hur pappa hör mig och försöker smyga ner lite diskret, går snabbt in på mitt rum igen för att slippa konversera.
  3. Inse att det inte går att somna om, sätta på American Dad och se klart på hela säsongen.
  4. Tröttna, börja riva ut sängkläder på golvet.
  5. Bädda om, duscha, städa inklusive dammsuga med helvetets dammsugare som bara stänger av sig hela tiden.
  6. Spelaspelaspela. (Vampire Bloodlines that is, har insett att inga spel efter 2008 fungerar på min dator, tiral by error typ.)
  7. Frukost.
  8. Spelaspelaspela.
  9. Spelaspelaspela.
  10. Spelaspelaspela.
  11. Banan.
  12. Spelaspelaspela.
  13. Macka oich banan.
  14. Banan.
  15. Spelaspelaspela.
  16. Gå ut och fota vår fula trädgård (Som för övrigt har blommat upp helt utan min vetskap.) förmåndagens fotolektion, oh joy!
  17. Spelaspelaspela.
  18. Banan.
  19. Spelaspelaspela.
  20. Ut och övningsköra. Jag körde inte bara in i, utan upp ovanpå stenmuren. Kändes fint och så.
  21. Fixa skadorna på den skruttiga bilen.
  22. Spelaspelaspela.
  23. Pizzapizzapizzapizza.
  24. Redigera.
  25. American Dad.
Återkommande: American Dad, spelandet och bananerna. Allt för att glömma att det faktiskt är måndag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0