I'm gonna keep on driving my car because that's my personal freedom

Och jag är väldigt sugen på lördag just nu. Mitt rum luktar så mycket aceton blandat med Dior's hypnotic poison att jag håller på att svimma. Eller åtminstone gå in i någon form av trans. Diortrans med stänk av aceton, ja det lät fint.

Nejmen, vad jag tänkte skriva av mig på är väl bröst. Personligen tycker jag det är fult, äckligt, billigt osv. Men så finns de ju de som tycker det är fint och jag respekterar deras åsikt och så. I alla fall, mina bröst har växt så in i helvete. Så fort jag lägger på mig något kilo hamnar det i brösten (och runt låren såklart). Så för tillfället ser jag ut som hooker, xxx, midnight prostitue eller något liknande. Känner mig grymt obekväm i former, särskilt bröst. Vet inte varför det är så men jag käner mig bara som äckligt mycket kvinna om man säger så. Typ shitload av östrogen som bara pumpar ut från min kropp utan att jag gör något. Nej, små bröst vill jag ha men jag får väl bara joba emot mitt arv. Kommer väl gå bra.

Förresten förstår jag heller inte hur man kan leva med stora bröst, eller hur jag skulle kunna göra det. Att de alltid är ivägen, kyper ner i armhålan och har sig. Att inte tala om hur hemsk man ser ut i t-shirt. Baj. Hejdå.

Ajuste, nej jag tar inte avstånd till allt som har med kvinna att göra. Bara en hel del.



Crappy bild till ett crappy inlägg, åtmistone kul att redigera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0