Give me some of that heroin, some of that cocaine.

Träning är inte alls bra för psyket känner jag. Är ju bara arg efteråt. Var liksom skittrött och tänkte lägga mig i solariet men inte då. Båda var upptagna så jag fick vänta i 20 jävla minuter och eftersom jag redan hade tagit av mig kände jag inte att det var värt att ta på mig allt och springa upp igen. Skulle ju bli köbildning och sånt också. Så efter 20 minuter kommer hon som var innan ut och säger att fläkten inte fungerar.

Dum som jag är går jag inändå, har ju väntat så det kändes dumt att bara skia i det och slösa tid. Klarar tio minuter och sen får jag panik. Klampar in i  omklädningsrummet för at sedan gå ner till en knökad buss med min feta jävla väska. Så är det vå byten och de bussarna är också knökade. Såklart liksom. Sedan kommer världens fetinghuvudvärk som bara drar ner allt till botten. Jag menar, allt hade varit okej om det inte var för den jäva huvudvärken. Alla ljud  bara skar in hela vägen hem (som för övrigt är 45 min).

Nu sitter jag här, arg på allt och alla helt utan en ordentlig anledning egentligen. Vart fan tog peppen vägen som man brukar känna liksom? Oj vad jävligt allt blev nu. Arg som ett bi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0