Bitter

Bara jag som skrattar lite för mig själv när jag läser alla klämmiga texter på blogg.se's startsida? Typ den jag såg nyss (bilden). Älskar hur de leker med orden för att få texten att bli så krämig som möjligt. Mår nästan lite illa när jag läser alldeles för pampiga texter som liksom ska locka in mig på något magiskt sätt. Det blir så mycket och jag kan verkligen se den spralliga, excentriska, säregna, glada tjejen med lite för stort leende. Den där tjejen som sticker ut alldeles lagom och är alldeles lagom egen, på ett lite harmlöst sätt som alla uppskattar! Hon som lägger hjärtan efter varje mening till sin kompis och inte är rädd för att säga puss puss till bekantskaper. Nej fy, nu kom jag in på annat. Uppriktigt, helt seriöst klämmigt beteende, särskilt skrivande, är i alla fall inte okej.

Klicka hem vårens hetaste clutch

Från blogg: Niicki
Mode & skönhet

Våren exploderar av färger och gult och rosa tillhör två av de allra hetaste. Nicki är troligtvis inte ensam om att vilja matcha någon av de här snygga clutcharna till en härlig sommarklänning? Besök bloggen för att läsa var de går att klicka hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0