Stabilitet är bra att ha.

Åh herre min jesus osv. Jag tänkte kika på min Arvikabiljett (som nu gäller som inträde till Roskilde) och inser till min förfäran att den inte ligger kvar i lådan där jag alltid har viktiga brev, värdebevis och bland annat festivalbiljetter. Jag får panik och rotar där den kan tänkas ligga. Jag får panik och börjar störtgråta. Den slängdes säkert med p&l biljetten när den hade blivit såld. Jag får panik och funderar över varför jag är så jävla misslyckad. Jag letar lite till och ger upp. Jag ser något som ligger ovanpå datorn långt där inne, råkar stöta till det och ser när det ramlar ner att det är min biljett. Så den hade bara ramlat ur lådan, bra Sara.

Kommentarer
Postat av: mia

om jag drar till Hultsfred så kommer jag hänga med er! Ines har tjatat lite på mig redan, haha .. men ah, vi får seeeeee!

2011-07-03 @ 23:55:37
URL: http://keeponrunning.blogg.se/
Postat av: mia

jag är redigt sugen alltså! får se i veckan när jag fått mina pengar om jag har råd, ehehe .. men jag är typ nojjig över att jag kommer få gå ensam på alla spelningar jag vill se, var så förra året på p&l :(

2011-07-04 @ 00:33:21
URL: http://keeponrunning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0