Söndag (Måndag)

Jag åkte in och träffade Alma. Vi åt sushi och gick på Liseberg. Joakim ringde, vi träffades på Viktoria och jag insåg hur mycket jag hade saknat honom. Vi gick till trädgårn, där det var ovanligt mycket personer (det var fullt) för att vara söndag. Men så är det väl när man är van vid att vara i Uddevalla mesta av tiden. Vi dansade och jag drack alldeles för söta drinkar och gjorde av med lite för mycket pengar. Kyssar hade jag däremot överflöd av, kände mig alldeles nykär igen och känslan håller i sig. Satt och gnällde hela morgonen över att han inte hade svarat på mina sms än och kände mig som en desperat tonåring igen (<3). Jag och Alma tog en seg start, såg på tv, drog till stan vid tre och jag gjorde av med för mycket pengar igen. Hittade dock värdlens finaste jordgubbstrosor och världens fulaste byxor som var hur sköna som helst.

Bortsett från att jag och Alma gick vilse på vägen hem från trädgårn (det var lite för långt att gå därifrån till Kviberg)  och att det var kallt som fan och att jag fick mensverk hela dagen efter så var det en trevlig söndag må jag säga.


Jag var ju åtminstone smart nog att lämna klackarna.

Kommentarer
Postat av: Simon

Love the haaaaiiiirr

2011-06-21 @ 15:39:11
URL: http://www.brenten.se
Postat av: Sara

Takkk!

2011-06-21 @ 19:16:25
URL: http://makenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0