Ska då aldrig vaxa mina stackars ben igen.

Köpte tidning, choklad och lite andra förnödenheter. När jag bläddrade igenom tidningen upptäckte jag till min förtjusning att det fanns smakprov (heter det smakprov även om man inte äter vaxet?) på vaxremsor. "Ja!" tänkte jag "Nu ska mina brottarben få sig en omgång". Jag följer instruktionerna men när jag drar av så ligger hälften av vaxet kvar. Jag tar återfuktarservetten eller vad det är men det är fortfarande skitklibbigt. Jag går in på toaletten och skrubbar med handduk, tvål och vatten men det går fortfarande inte bort. Så nu har jag gårr runt med klibbigt ben hela dagen. Det har fastnat lite i soffan och det ser ut som jag har suttit och sniglat den hela förmiddagen. Jag försökte få på mig kläder (skulle ut och övningsköra och tänkte att kläder kunde vara bra att ha på sig i allmänheten) och det gick väl sådär. Plaggen fastnade halvvägs så det blev cykelbyxor. Nu när jag har tagit mig av dem har det fastnat ludd i vaxet och jag ser hårigare ut än jag någonsin har varit.


Tack Veet, nu ser jag hårigare ut än innan!

Det är det mörka läskiga på högra brottarbenet, farliga ting det där.

Nu vet jag inte om det är jag som är helt jävla värdelös på att vaxa mig själv. Vilket nog kna vara fallet. Dock förstår jag inte varför vaxet är som gift/alienslem som bara kletar sig fast och inte vill gå bort. Inte ens med våld! Och allt går med våld! Nej, jag får fortsätta hyvla. Brukar få med mig lite hud då och då men det läker åtminstone snabbt. Förutom den gången såret blev grönt och lämnade ärr, men det är en annan historia.


"Very effective and easier than ever!" My ass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0