Sååå...

Arvikafestivalen stället in (!!) och mitt humör sjunker genom golvet och ner till Kina. På bussen hem (är fortfarande pissed och tröstäter praliner) ringer Ines och säger att vi som hade köpt tredagars + camping kommer in gratis på Roskilde. Jag ba.... jaaaaaAAAAAAAAAAAAHAAHJAHAHAH. Typ. Så visst, jag är skitledsen över att Arvika lägger ner, så synd. Har Varit där sen 2008 och har väldigt många fina minnen därifrån. Och dåliga. Men det är så det ska vara. Så det är ju synd, det hörde liksom till. Och jag missar bland annat Kite som jag gärna ville se. I och med att jag åker till Roskilde (hur kan man låta bli?) missar jag också Crystal Castles på Hultsfred vilket känns hur jävla dåligt som helst samt JJ på Emmaboda just för att jag inte har pengar kvar för resten av sommaren. Men det är inte tid att hänga läpp över det. Roskilde för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0