Jag slutade tvåan och fick mina betyg.

Trots att skolavslutningen har varit så kom väl den där härliga känslan nu, lite sent. När jag ser på betygen kommer den, skittråkigt ändå men man känner ju åtminstone att man har uträttat något. Ett år kvar sen vill jag verkligen hamna i Göteborg. Högskolan för fotografi, jag vill jag vill. Men jag vet inte om jag kan. Är det något som vet mer precis på kraven de har? På hemsidan står det lite luddigt. Jag får prata med studievägledaren i höst. Förhoppningsvis blir jag lite klarare i huvudet då. Men jag är åtminstone hur glad som helst över att jag äntligen har ett mål. Nu ska jag jobba som fan och målet är att ta sig igenom masterprogrammet (också på högskolan för fotografi) för att sedan kunna jobba inom foto. Spelar ingen roll vad bara jag får frilansa lite vid sidan om. Eller helt enkelt jobba med något jag tycker är roligt i framtiden.


Såhär ser det ut just nu. Jag borde väl ha lika många poäng som vilken linje som helst, eller? Och jag har ju de viktigaste kurserna, samt grundläggande behörighet så det borde fungera. Jag hoppas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men shit vilka drömbetyg :'@ Hur gör du? hur orkar du? :I Fan jag pallar inte med något ämne förutom medieproduktion haha

2011-10-22 @ 21:20:33
URL: http://tasteoflambskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0