I used to shoot you down.

Lagade världens godast chicken tikka masala med Alma inatt. Vi kollade på gemstones, såg en riktigt konstig film som man somnade ifrån lite då och då och förbrukade både te och värmeljus. Innan det såg vi Bob Hund och hittade världens mysigaste shishabar (Hookah

Hookah lounge?

Hahah) där vi satt med vår jordgubbstobak och kardemummate (som för övrigt måste införskaffas).    Det var fint. Sen tog jag spårvagnen tjugo över sex. Där var det folktätt och luktade mens. Jag åt en kexchoklad och somnade på tåget. Sen började jag lite på planeringsfasen av mitt projektarbete. Är dock inte säker på vilken idé jag ska använda än.

I skolan var det folktomt största delen av åtminstone min vistelse där. Jag snodde ett nytt skåp (ska då fan inte ha nederskåpet vid toalettdörren ett år till) och åt tårta. Sen åkte jag hem och såg på tv. Sedan vaknade jag i sängen fem timmar senare utan att ha någon aning om hur det hände. Jag gick ut och tänkte lägga rosen jag tidigare införskaffat under dagen på mammas grav. När jag kom dit såg det verkligen ut som fan. Skäms över att jag inte har varit där tidigare och gjort något åt det. Jag plockade ut mina och Emmas favoritstenar från häcken i trädgården, tvättade av dem och la de i ordning på graven (efter jag hade rensat bort allt ogräs som låg där). Jag gick till sjön och kände på vattnet för första gången i år och samlade på mig lite till stenar och gjorde en liten rabatt (utan blommor dock, får fixa imorgon) framför graven. Nu ser den bättre ut men det är väl lite för jävligt att min mammas grav ska bli helt bortglömd, jag undrar om min också kommer se ut så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0