Fortsättning...

Jag visste det ju redan när jag var liten (runt 10-12 år) och det kom på tal. Jag skulle säkert bli den där jäveln som inte skulle klara av att ta körkort. Jag har inte ens börjat och jag vill inte fortsätta. Jag vill bara flytta och skita i allt som har med körkort och förväntningar att göra. Men jag kommer inte klara alla föraktfulla/besvikna blickar jag kommer få om jag inte har den äckliga lilla lappen. "Hon är ju lika gammal som dig och har redan körkort, när kör du upp?", "Man är ju mycket mer attraktiv på arbetsmarknaden om man har körkort.".

Jag skulle kunna skylla på att jag gör det för miljön, men då skulle jag ljuga. Så jag vet inte, får väl ta det jävla körkortet. Sura mig igenom hela skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0