Eftersom saker och ting sker i det skedet de sker.

Och eftersom jag alltid glömmer min ordentliga kamera (måste börja ta med mig den, har inte fotat på jag vet inte hur länge) så blir det aldrig några fina, minnesvärda bilder att visa upp. Mina självporträtt är till 90% bilder i dåligt ljus på en allmän toalett. Men eftersom jag vill lasta av mig som man gör på en blogg så tänkte jag göra det nu. Har för övrigt till och med börjat bli dålig på att ta mobilbilder så det är ytterst få (eller väldigt mång för ett inlägg).


Jag hade skitkul med en spegelbild på Inredning&Design.

Jag gjorde en balkong under den kursen också, samt en lägenhet
men de bilderna försvann då de led av någon fulsjukdom.

Camera Obscura.

Gräsmattan var grön sen någon/några månader tillbaka.

Mina bilder blev suddigare än vanligt.

Jag var inte uppmärksam på snabbtextprovet.

Jag hittade världens bästa mellanmål.

Jag köpte fina skor och tog världens sämsta bild i dåligt ljus.

Jag gjorde min hatt fin.

Jag såg Bob Hund med Alma och tog urkassa bilder.

Vi gjorde världens godaste Chicken Tikka Masala mitt i natten.

Jag åkte in till staden för kalas i vädret och
tog en slående bild på mig och mina nya hårfärg.

Jag gjorde ett nytt försök ett antal timmar senare inne på Höga C.

Avslutar med en varm, men fin morgon om man bortser från illamåendet och huvudvärken. Jag måste verkligen börja ta med mig kameran. Är trött på att behöva använda gamla bilder till uppgifter och lägga upp skitbilder här.




Kommentarer
Postat av: SOFIA

Nämen, jag känner igen mig på sista bilden. Kan det vara vid Ramnerödskolan? Och kan det vara så att du tog bilden i torsdags? Ojojojoj

2011-06-19 @ 01:19:05
Postat av: Sara

OJojojojj kanske det kanske.

2011-06-20 @ 21:48:34
URL: http://makenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0