Joakim Andersson

Jag förstår inte hur en idiot som jag har gjort mig förtjänt av en ängel som du. Jag förstår inte hur du kan orka med mig, hur du kan förstå mig bättre än jag förstår mig själv. Att du orkar stötta mig trots att jag bara snäser till svar. Att du alltid finns där för mig. Att du förstår precis vad jag vill, när jag själv inte ens gör det. Att du tycker att jag är vacker. Att du stannar, trots att jag är instabil och knappt klarar av någonting själv. Att någon kan bry sig så mycket om mig.

Jag förstår verkligen inte. Men jag är så jävla glad att du finns i mitt liv. Jag älskar dig Joakim Andersson, du är mitt allt, mitt liv. Släpper aldrig taget om dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0