Händig tjej.

Eftersom mitt hår vägrar samarbeta med löshåret det senaste brukar jag dölja det med olika sorters huvudbonader. Problemet med att alltid använda något som täcker skalpen är variationen. Köpte mig en vegamössa som jag satte en silversvala på men hur mycket jag än vill det känner jag att jag inte kan leva i den. Så vad gör man när sjalarna har begränsade användsningsområden? Jo man gör sin egen. Klippte isär ett gammalt linne, sydde en helt förjävlig rosett på sidan och klistrade (alltså limmade, kladdade med det halvtorkade limstiftet på hela baksidan osv osv) på en ful brosch som jag fick med mig från någon affär för ett tag sedan.


Alltid något? Nä.. egentligen inte, men jag kände mig åtminstone händig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

WOOOAW, min tjej det <3

2011-02-13 @ 09:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0