mensvärk mensvärk mensvärk mensvärk mensvärk mensvärk mensvärk mensvärk

Idag ska jag bara tycka synd om mig själv. Och ligga på mage. För jag kan inte ligga på något annat sätt, om inte fosterställning då. Vill slå lite på min livmoder men jag tror inte att det hjälper. Hundarna i lägenheten under oss skäller i kör också. Och rökarfarmor talar i versaler.

Jag får sitta och beundra lookbookbrudar och tumblrsidor till det lägger sig då. Piss. Det regnar ju åtminstone ute så jag missar ingenting. Vaknade fem i dag av den jobbigaste drömmen på länge, låg och grät i en halvtimme. Sen somnade jag och nu äter jag macka och dricker te för att lugna nerverna. På tal om ingenting.



Kommentarer
Postat av: linn

jag vet ett jättebra knep för att få bort mensvärken!



sätt dig på knä på golvet o sedan lägger du bara överkroppen över benen så att knäna/benen trycks mot magen o så lägger du armarna framför knäna :) ligg så i 10 minuter så brukar det försvinna :D hoppas du fattar xd <3

2011-08-18 @ 13:06:49
URL: http://niklassonjoannalinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0