Let your skin show

Vaknade klockan fem, drog ner rullgardinerna i förebyggande syfte och sov till tolv. Alltid något ju. Var mest gött trött på att vara som en zombie hela dagarna så jag tänkte försöka sova lite. Och det gick ju, känner mig åtminstone halvpigg trots söndertovat hår, snuvig näsa (pollen <3) och magont. Är faktiskt sugen på at fotografera lite idag.. vilket jag inte har varit på minst et halvår tror jag. Man tappar suget ibland, som med målningen, ehehe. Blir lite less när de flesta jag känner har börjat eler har gåt om mig med hästlängder nu. Men man blir ju inte bättre om man inte övar liksom. Därför jag är så otrligt glad att jag faktiskt VILL fota idag, är rädd att jag tröttnar och slutar utvecklas helt. Men jag vet ju att det inte är sant, eftersom man utvecklas hela tiden. Dör lite gör man också, men det är ju en annan sak.

Funderade på en redig omelett men som vanligt ska jag plågas hela dagen för jag åt lite marsipan igår. Tack världen, men du kan inte trycka ner mig idag. Eller jo.. men helst inte! Puss.

Let Go - JJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0