Frukost

En grej som är lite kul/ironisk är at jag älskar frukost, altså verkligen älskar det, men aldrig äter det. Jag älskar "frukostmaten", skulle kuna äta den dygnet runt. Frukost och brunch that is. Men jag hinner inte eller är aldrig hungrig på morgonen så jag föredrar at äta mer på kvällen. Typ äta upp det man missade under dagen skulle väl kroppen säga. Men jag har försökt lägga mig tidigare och "längta" till frukosten istället. Dels för att det inte blir så jävla mycket gnäll om att jag föredrar mackor framför lagad mat. Det funkar väl inte skitbra men nu siter jag här med digestive med honung och te <3 (Efter två mackor såklart, jag är ordentlig tös) Egentligen iväntan på att jag ska kuna ta bussen som verkligen aldrig visar sig på söndagarna. Hatar det här stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0