Förvirrad

Älskar när man inte kan somna på x antal timmar och försöker fixa det genom att byta täcke tre gånger i mörkret. Min säng ser ut som complete mayhem just nu, fint! Förresten, är det påsk idag eller imorgon? För det borde väl vara långfredag idag, eller? Pappa verkar ha fått för sig att det är idag och satt och bakade tårta igårkväll. Och jag har ju ingen aning.. borde kolla upp det. Ah, påskdagen infaller väl direkt efter påsk? Och då är påsk imorgon. Då vet jag det.

Det jag tänkte komma till (förutom at gnälla över att jag vaknar upp med magont varje morgon) var något jag verkligen hatar. Alltså verkligen på riktigt hatar. Blöta vattenflaskor! Så jävla hemskt. Jag klarar inte av det, eller blöta vattenglas för den delen, gud förbjude om det är något annat än vatten i förresten. Blir så himla obekväm om något ger mig ett blött glas vatten som lämna märken och blöter ner. Måste alltid torka av mina vattenflaskor eller se till att jag verkligen inte spiler någonting när jag fyller dem. Hatar att gå runt med blöta händer som efter ett tag blir kalla. Uusch eller om vattnet faktiskt rinner ner från flaskan ner i ärmen. Värre än knäckebrödssmulor! Sitter och ryser när jag tänker på det.

Hahaha knyter inte ihop det jag har skrivit om whatsoever och det blir ingen fin avslutning öht. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0