tankar

2948, snart 2949 dagar har det gått sedan 29/9-02.

Det enda jag har är hennes gamla saker som jag försöker hålla vid liv och bilder från när hon slutade le på bilder. Visste hon? Kände hon det på sig, som ett skadat djur, och accepterade det som en oundviklighet? Vad det därför hon lekte med det? Jag var också orädd. Ända till jag fegade ur och jag har fegat sen dess. Hon fick ingen chans att fega, borde hon tagit den? Eller var det jag som borde hoppat på tåget jag med? Jag vet inte alls längre. Jag slutade le efter det.


Skitbilder, får ta mig dit igen.

Kommentarer
Postat av: jennifer.höglund

hej sara xp hehe tster bara att surfa ppamitt dsi

2010-11-10 @ 06:54:04
Postat av: Ln

kommer alltid att älska dig

2010-11-18 @ 17:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0