Sinclair är en kvalitetssäkrad skola, lovar.

Vaknade imorse och ville verkligen bara ligga kvar i den mysiga sängen hela dagen. Men nänä, fick gå upp till någon halvjävlig låt istället och dra på mig kläderna jag kastade på golvet kvällen innan. Jag är smart för jag sparar cirka en minut på det vilket  kan betyda liv eller död om jag går upp tidigt. Jag råkar spraya hårspray rätt i ögat för jag, på något brutalt sätt, missade håret. Men jag försökte ändå intala mig att det här skulle bli en bra dag.

Går ut i köket, hugger av en bit gurka, borstar m in tand och sånt. Sedan börjar jag traska till krysset. (Ja, bor man så långt ut i bondeland som vi gör måste man gå 20 minuter till närmsta busshållplats. Om man vill ta något annat än solbussen dvs.) När jag gick där tänkte jag något i stil med "fan vad skönt att göra något idag." Men då kommer pappa förbi och sveper in mig i bilen för vår skola är tydligen vattenfylld och alla lektioner är inställda för dagen. Så nu blir det väl ändå inget vettigt gjort idag. Ser dock fram emot att få pösa ner mig i gungstolen och se på Monty Python med en kopp te. Så, glad för vad än livet får för sig att slänga i ansiktet på mig. Ska bara ta av mig mösshelvetet. Man behöver ju inte se bra ut hemma, liksom.



Såg för övrigt vilken skillnad det är mellan dessa bilder (tagna med en skitdålig webcam där man måste print screena för att få en bild och inte en hel jävla video) och de som jag tog för ett år sen med min tjocka mysiga webcam. Lägger upp någon dag, har typ 500 bilder att jämföra med.

Kommentarer
Postat av: Niklasnicole

Great Site thanks

2011-11-23 @ 15:16:00
URL: http://niklasnicole.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0