överlycklig

De hade kvar mitt minneskort så nu har jag det i min hand och är så galet uppåt. Alla mina bilder är kvar och jag slipper lägga ut pengar på ett nytt. För at ttoppa allting hade vi bara lektioner en timme idag för alla medieeleverna skulle av någon anledning se på teaater i Göteborg, eller nej hur kunde jag ta så fel. Menade Angered. Sedan drog jag mig och solade lite granna vilket var en härlig omväxling när det snöade ute i den kalla staden Uddevalla. Macka, missa buss, ta nästa, åka hem, slippa gå. Gött. Lägger ut lite bilder från mitt återfunna minneskort för jag är så glad. Puss.




Mina bröst har för övrigt blivit mindre, det gillar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0