Jag någon dag som inte var idag

Kom precis ur duschen och mina ben är lika lurviga som innan. Vet inte riktigt om jag är bekväm med det eller inte men de senaste gångerna jag har försökt raka benen har huden följt med så jag tyckte att de var värda lite vila. När Jocke är i skogen kan jag låta håret växa som attan. Synd att jag inte hinner odla en skog på två veckor. Hade varit kul.

Jag ville klippa till en mössa av ett pandahuvud men jag hittade inget passande så det blev inte av. Vet inte om jag är lättad eller inte. Vissa saker jag inte är säker på att jag riktigt vill göra brukar jag lämna åt slumpen så jag kan skylla på något annat om det inte blir av. Liskom "Joo... jag skulle ju göra det men så hände det och det och då kändes det inte lika viktigt efter sådan motgång." bara för att inte bete sig allt för mycket som en quitter. Som jag brukar göra dvs.

Sedan hade jag nog sett galen ut i min tjocka Noomi-jacka (älskar när de namnger kläder) tilsammans med en nalle på huvudet. Jag tog en snabb sväng till torp och köpte en mörkblå mysig mössa istället. "Jo jag skulle ju klippa till en egen och vara lite speciell som bara jag kan vara meeen så såg jag en perfekt för endast 99:- och var helt enkelt tvungen att slå till!" Ja, så ska jag nog bortförklara det hela.


Kommentarer
Postat av: Joakim

Älsklingen med mysjackan <3

2010-10-17 @ 12:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0