Sömn.

Haha! Jag gick och la mig vid halv åtta igår och sov nästan hela tiden! Fattar ni vilket jävla steg det är för mig, aah vad härligt <3 Förutom nätterna med älskling och att jag vaknade upp med en förjävla mensvärk så var det här en av de bästa nätterna på länge. Har planerat att liggga kvar i sängen resten av dagen också, det snöar ute så jag bädddar nog ner mig med en kopp varm choklad och någon mysig film. (Förutom Mysteriet på Greveholm då) Åååh vilken underbar daaaag och vilken helg det förhoppningsvis komer bli. Ska inte bry mig om något annat än min säng och min rökelse. Lovely, hörs! <3



(Så mycket tycker jag om början på den här helgen, oh yes.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0