Hej städmani

Nu är mitt rum jävligt rent och städat. Jag våttorkade till och med fönsterbrädor, prydnadssaker ooch speglar/fönster/datorskärmar vilket känns väldigt bra. Det enda som hade saknats var en alldeles nybädddad säng men det gjorde jag ju nyss så det kändes onödigt. Speciellt när vi inte har något varmvatten hemma heller så jag inte kan duscha. Om jag inte vill få en förkylning på köpet då. Har sprejat in hela mig i doftgrejer och tvättat med tvättlappar och sånt, värdelöst. Men sånt får man väl räkna med när man bor i ett gammalt hus.

Har ändrat om lite småsaker också. Har börjat göra det hela tiden, måste liksom hitta den perfekta platsen för allt och lägga till småsaker hela tiden. Jag ska iaf köpa ny lampa imorgon och kanske ett fint bord om jag hittar. Någon orangegul helst men jag får se vad jag hittar helt enkelt. Ska fynda med fina Liza efter skolan faktiskt. Det är lite kul att man är pank men ändå alltid lyckas ha råd med vissa saker.

Ett tips också; En skitgod saft, verkligen skitgod är Fun Light Appear. Med lite kanel i smakar den jätttemysigt men den är självlart god "naturell" också. Den har inte den kemiska (?) smaken som alla andra deras safter har. Vet ni vad jag menar? En lite konstig eftersmak brukar de ha också.



Snyggt jag fixade med .gif där liksom.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0