dagensssss outfitttttttt

Ajuste, jag glömde ju läggga up dagenssssss hihihhi!



Löst sittande t-shirt med vågat tryck, från H&M's herrravdelning (hihhiih så busigt av mig at handla på fel avledning, ala måste trot att jag var heelt dum i huvudet). Färgfyllda  thights från Lindex barnavdelning 2007 och supermysiga (!!!) boots från Nightwear by H&M.

Haha skjut mig, det är något jag blir trött på förresten. Visst vissa vill säkert veta varifrån topppblogggare får sina grejer men (oj, såg precis att mitt skrivbord dansar iväg som vanligt.) vad i helvete. Ska alla göra det? Om man får frågan kanske, annars är det ju helt värdelöst. Ja jag har kläder på mig idag borde jag börja skriva efter varje spegel/cambild på min slammin' outfit. (Som idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0