själanöd




ååååångeest, haha. vad i helvete jag hatar den känslan när man har varit för snäll mot någon och får det kastat i ansiktet. man skäms ju över sig själv efteråt. att man var så snäll att det vrider sig i magen när man tänker på det och att man sedan inte får något tillbaka. det visar ju bara hur jävla hänsynslösa och trångsynta människor kan vara. att man verkligen inte kan tänka sig in i den andres situation utan istället rynkar pannan. jag får en sån jävla obehaglig känsa när jag tänker på hur sliskigt allt lät. nej usch nu ska jag gå och hata mig
själv lite och sedan gå tillbaka till att aldrig vara snäll igen. kanske någon gång, mot någon som förtjänar det men verkligen inte för dig. aldrig mer för någon som du. spyr nästan vid blotta tanken på vad du kan gotta dig i det här.

Kommentarer
Postat av: Hermansarah

many thanks for your dedications to this world

2011-09-05 @ 12:39:47
URL: http://hermansarah.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0