spöken?

De senaste nätterna har jag trott att nicolette, eller pappa, eller kanske båda två har sovit ovanför mitt rum. Varför vet jag inte men jag har iaf hört stönanden, någon/några som har gått och möbler som har flyttats under natten. Så nu hörde jag det igen för ett tag sen och tänkte gå upp och kolla vad om höll på med, men båda var nere så jag frågade om någon hade sovit där de senaste dagarna (det är et gästrum atm) men nähänä. Ingen har varit där, i alla fall inte under natten eller på kvällarna. Jag hoppas att jag bara hör konstiga saker för ibland låter det som någon skriker i en kudde, eller bara i ett annat rum (som i rummet ovanför). Tror verkligen inte på sån skit men ibland undrar man ju. Det är kanske snön på taket som håler på så får jag för mig att det är något annat, man brukar ju oftast vilja förknippa saker med lite annat. Lite tråkigt ändå, tänk om jag skule haft ett litet spöke där uppe :>

Samma, tråkiga verklighet. Oh well, pusskram och sånt.



Ghost town.. nää, det är bara uddevalla. Hade glömt att jag hade den här bilden. gammal redigering iaf men det är ganska efektfullt att spegla något tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Tomasmary

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-09-15 @ 07:33:47
URL: http://tomasmary.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0