jag är en vampyr



Vad vill du? Men kom då. Jag är ju här och väntar på dig
Ett tu tre på marken, sitter och väntar modigt på sparken
Foten i huvet, gud vet vad som hade hänt om hunden
Hade varit bunden och inte kunnat komma och skälla i tunneln

”Men lilla gubben hur är det fatt? Du fattar väl att du måste stå upp
Och slå tillbaks annars kommer dom aldrig låta dig va”
Jag höll med husse och tog bussen in till stan där det lyser tryggt
Hela världen är så underbar på bussen in till stan
Hela världen är så underbar

Såg att det lyste, Hörde musik
Just där och då tog jag det som en invit
Men din blick var mörk och märklig där du stod
På den trasiga mattan bredvid okända skor

nä alltså, all färg i bilden bara försvinner när
man laddar upp den. vad är meningen egentligen?

Kommentarer
Postat av: alma

snälla... säg inte att du är en av de galet kära i robert pattinson =(

2010-03-26 @ 06:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0