disco

usch vill inte bli sån som gnäller på sina läsare för att de inte kommenterar eller något. räcker att jag horar ut blogen på bildagboken, hah, den är ju egentligen till för att jag ska koma ihåg vad jag gör... trots at jag bar skriver ner en tiondel av det . men vafan! Sen blogg.se började lagga så kollar jag in på statistiken kanske varannan veckan .. öh, poängen är att jag inte bryr mig om hur många som läser den. men! jag brukar själv få lite ångest n är jag ska kommentera för jag inte har något alls att skriva, men kommentera gärna ibland :> mest för det är kul att logga in och se "1 ny komentar! grejen på startsidan :>

älskar att mitt tagentbord laggar så jag skriver som en tolvåring <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0