cruel town

Har varit i Göteborg med söten och i torsdags hade vi dessutom varit tillsammans i 7 månader. Det ni! Jag köpte mig en jättefin t-shirt med två tigrar på, hårfärg, ny tunnel (för min andra försvann i badhuset) och ett hopprep. Eftersom jag aldrig gör någonting och inte orkar börja inågot nytt tänkte jag att jag kunde hoppa rep lite då och då. Eftersom jag omformaterade datorn så fick jag installera om photoshop och då försvann självklart mitt camera raw plug-in och jag hade självklart ett helvet med att leta upp det en gång till trots att jag borde ha lärt mig. Jaja, skaffar väl noise nija snart om det behövs med. Jobbigt att installera om allting igen :<

Jaja, här är en bild från igår iaf. Har precis färgat turkost i luggen och satt i turkosa extensions as well så det kommer väl upp en bild på det imorgon. Puss



Kommentarer
Postat av: Joakim

Det var verkligen mys i Göteborg, jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig<3



Förövrigt är du så läcker att jag dör lite!!!

2010-03-07 @ 00:59:37
URL: http://kuxomois.blogg.se/
Postat av: Ines

grattis ffs! :D

saknar dig va bruden :*

2010-03-08 @ 17:53:00
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0