i bakrus

Okej, dagen efter vill man gärna sova right? Det blir ju inte så jävla lätt när det är en stor jävla byggställning som bankas upp och det ekar och låter som helvetets portar öppnar sig! Inte nog med det, jag drömde att jag inte fick kissa ifred för det var glasväggar på toaletten och ungar sprang runt. (påtal om det, ville gå in och kissa senare men när jag väl tog mig till badrummet sådär halvnaken så står det en liten man i fönstret och fnular.. inte okej!) Jag låg i kanten och slog in mitt hufvud i den bruna väggen ett flertal gånger också. BRA START PÅ DAGEN SAAAARRRRRRAAAAA :ccc

Nu ska jag äta pommes och sura heheieiheo.
(Jocke skulle duscha men det stod en "gubbe med åderbråck" i det lilla fönstret. Hoppas han flänger runt lite extra med snoppen där inne.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0