medieproduktion

Idag hade vi foto och jag praktiskt taget bodde i studion... hade aldrig fotat i en studio tidigare så det var kul.

hhheehe, sen drog vi över och sånt men fina bilder blev det! Uppgiften är att ta porträtt och använda sig av olika sorters ljuskällor.. än sålänge har jag bara i studion men på måndag ska jag ut och ta bilder. Hah, ställ gärna upp! Nejmen, får se om Alex eller Erik orkar. He he heee. Här är några av bilderna iaf, de bästa enligt mig iaf. Finfina bilder på Erik när han flyger runt också, men jag kanske ska vara försiktig med att lägga ut dom :>



Detta är nog min favorit, aargh Erik är så galet fin att man
bara vill byta kropp med honom, kan offra min kvinnlighet!







Oförberedd, men den var lite mysig.



Galet fin, så gnäll inte >: ((





Är väldigt nöjd faktiskt, håhååå.. sen får vi ta utomhus! :D


Kommentarer
Postat av: BLÄXN

jävla fitta, så snygg är han.

2010-01-28 @ 19:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0