excentrisk

Så nu fick jag till en bild på't!

Jag skulle egentligen inte ta en bild mot min tråkiga vägg men min plan att gå ut i salen och fota blev förstörd av en smygande pappa i pyamas. Mycket otrevligt. Eftersom det blev så himla obekvämt att springa in i honom mitt i natten fick jag lösa det så gott jag kunde. Jag besteg min säng som en riktig karl, som ni ser på bilden! Puss




Eftersom mitt rum inte har den bästa belysningen nu i vintertider så blev det lite längre slutartid än planerat men det medförde en lite mysig effekt där vid halsbandet.. tyckte jag iaf.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Som en riktigt karlakarl :D ... Gillar verkligen hur du får in färgkombination så perfekt <3

2010-01-25 @ 18:26:53
URL: http://kuxomois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0