Crawling eye.

Idag var det första skoldagen och den var kul, sen piercade jag medusa, det var också kul, sen missade jag bussen och förlorade 130 kr.. det var inte lika kul ooch nu tröstäter jag choklad som man får ont i magen av en det gör onget för det är gott! Tänkte försöka få upp några bilder som jag egentligen vill ha upp men har inte orkat.. kan se om det går lite snabbare den här gången.


Tjusigt Sara! (Näsan var oförlåtlig)
Juste, tänkte bara gnälla lite på de som gnäller så mycket över att det gör sååå ont. Jag blev ju nästan rädd när folk skrev att det var den värsta någonsin osv. Klart det känns när de sticker en nål genom huden, men så jävla ont gör det inte att pierca sig. Fy skäms!

Nuu sitter jag och lyssnar på Misfits - Return to the Fly ooch .. ja alla andra låter. tänkte ta en atm. ehm. .. punkt. hahaa det är så mycket skit på mitt skrivbord att jag inte ser skärmen ordentligt. Vad kommer allt ifrån och varför hamnar det just här? Fan då.

Lekte lite med slutartiden, mest för att det är så kul.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0