bak- och städmani

Såå nu har jag bakat och städat bort mitt temperament. Det blev en banankaka och ett skurat golv och det kan ju ses som en bra sak. Upptäckte bara, medan jag skurade golvet, att det hade kommit fläckar av horfärgen på golvet som inte gick bort. Hah, egentligen är hela golvet förstörd, åtminstone den delen som är i närheten av spegeln, sminket och håret. Lacken har försvunnit (det är egentligen pågrund av en stol), det är fläckar efter smink och olika hårfärger. Dety låter inte så mycket men det ser ganska hemskt ut, tur att jag har ett skrivbord som döljer.



Degen är inte så mycket att hurra för men själva
kakan är god och det är det som är viktigast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0