22/12-09

Jag har verkligen inte orkat lägga upp någonting under lovet, det blir inte bättre av att det är hur segt som helst när man väl försöker. Joy! Lovet har varit för kort, jag vill inte riktigt börja i skolan osv osv. Deeeeet har i vilket fall varit riktigt kul och trots att det är två månader kvar av vintern ser jag fram emot lite varmare väder. Skulle skriva upp något jag störde mig på men det är så mycket just nu så allt bara flöt ihop ... därför tänker jag fokusera på smärtan i magen min.

Jaja, till det jag tänkte göra! Jag tänkte lägga upp lite bilder från när
Joakim och jag var på bio (Avatar 3D, bästa filmen 2009) och Liseberg.

Tjusigt värre, puss!















Sååå eftersom det är segt som fan har det tagit en
timme eller mer att ladda upp allt, gnäll. ehehe..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0