arvika

Jag är lite smått lycklig över bandsläppen. I början var jag lite skeptisk men jag hade ju redan beställt biljetten och man vet att det alltid kommer något bra liksom. Nu är det jättemånga band jag vill se, kommer säkert missa hälften men åååh jag vet inte. Är bara så glad, Beirut ska jag se också, de kommer till Holland men jag går i skolan då så det är lite dumt :<

Ajuste mitt hår, ahah. Det ser ut som fan atm men jag ska bleka bort det blåa (för att inte sabba det bruna sen) i helgen kanske. Får åka in till göteborg och köpa hårförlängning och turkos hårfärg. Jävlar ja, clips också, ska inte råna mina stackars hårförlängningar på clips inte. Kan vara bra att ha lite extra att sy på dessutom. Puss!


Kommentarer
Postat av: Joakim

Ååhh! Det kommer jätte många bra band!!!;D

2010-02-18 @ 01:42:25
URL: http://kuxomois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0