Toccata et fugue d-minor.



Jag har hittat stycket men är det någon som vet vad barnprogrammet hette som använda sig av det här stycker i introt. Från 3:00 ungefär. Det enda jag vet är att det gick på SVT och det kom från italien. Det handlade om människans evolution och människokroppen har jag för mig. T.ex. gjorde de en serie om hur vita blodkroppar .... gjorde när man fick ett sår eller något sånt. Det fanns två program man från samma.. ställe eller vad man ska säga.  Jag har letat runt men jag kan verkligen inte hitta något om det. Är det någon annan som vet?


Kommentarer
Postat av: KILLKINGLIFE

Jag vet vilket du menar, har 2 filmer med de hos mina föräldrar. Dock kan jag inte komma på vad de heter. hmm.

2009-09-13 @ 00:40:54
Postat av: Sara

åh! du skulle inte kunna kolla upp det? :D

2009-09-13 @ 11:49:29
URL: http://makenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0