Klantarsel

Yees, när jag kom hem... dvs för ca 40 minuter sen råkade jag ut för en liten olycka! Nej jag kissade inte på mig/ ner mig. Vilket sägerman btw? eller är det kanske en smaksak... anyways. Jag satt och diskuterade varför alla går efter västvärldens tidsräkning, och hur idiotiskt det är att egentligen nollställa mitt i tiden. Jag var helt inne i det, gick ur bilen och stängde igen dörren... sen en halvsekund efter jag hade gjort det upptäckte jag att min tumme var i kläm. Jag hade såklart varity duktig och drämt igen dörren så den stängdes helt... proper som jag är jaja. Så jag fick såklart öppna dörren efter ca fem sekunder eftersom ... ja det gjorde ganska ont. Det blödde och självklart hade blodet skvätt över min vita tröjärm, brutalt värre. Blodet sprutar liksom. Så jag tvättade rent och upptäckte att det var två jack i fingret, där ett var över nageln. Så, betyder detta att jag kommer tappa nageln? Åhnej mina händer! Usch. HAHA kände mig helt handikappad när jag skulle duscha också. Jag är ett retard, baj. Nu ska jag tröstäta för min tumme ser ut som en svamp. Puss.


Kommentarer
Postat av: Linda

åh din stackare! that shit really hurts. har hänt mig, well, uhm, twice...^^

2009-09-20 @ 10:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0