Vår

Eller ja, inte riktigt men nästan :) Var ute och fotade en hel del idag och blev riktigt nöjd med tanke på hur längesedan det var. Fick mig en fin promenad också. Puss :*









Jag blev nöjd med nästan alla, speciellt den första för hjärtat kikade fram helt oväntat. Jag älskar också att många andra typ ögonbilder blev bra och så. Förutom munnen som hade typ rostat för jag hade vart ute i två timmar, kallt var det efter ett tag.





Liksom hej hej hej.


Och årets första snödroppar :D (som jag såg)

Och hej osminkade isterband :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjabba tjena, du jag gillar alla bilder jättemkt!

tycker det är coolt att molnen alltid blir så fina och perfekta på dina foton.

mkt mkt bra gjort!

MVG! / MVH SOFIE hehe

2009-03-21 @ 22:16:45
Postat av: Anonym

Det är inte vitsippor, de är snödroppar..

Grymmt snygga bilder iaf

:P

2009-03-24 @ 16:49:58
Postat av: Johan

Sara, skulle du sälja en bild till mig om jag bjöd rätt pris?

Finns ett par bilder jag vill ha förstoring på som du tagit. Säg ett pris för orginalfilerna, eller iaf orginal ps filerna:)

2009-03-25 @ 09:36:17
URL: http://kollobarnet.wordpress.com
Postat av: Ines

grymt snygga bilder sara!

2009-03-25 @ 11:10:38
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0