Snö... igen



Snön borde ge sig. Igår när jag kom hem från karaten snöade det lite, jag tänkte "okej då har jag mössa imorgon då." sedan möts jag av höga drivor morgonen efter. Jag missade också bussen pga att den inte hördes för snön så jag stannade hemma. Mådde inte så värst bra från början så jag är rätt glad över det. När jag redan var fullt påklädd tänkte jag att jag kunde gå ut i snö och fota lite, gick inte så bra det heller men någon bild kan det ha blivit.

Påtal om karaten graderades vi igår (torsdag). Det gick helt okej, kändes lite nervöst och så och jag klantade mig på någon rörelse. Sen blev kallade in för att få .. resultatet eller något och så fick jag blått band! Lycka liksom, sen matchar det håret :D Höhö.. blev jätteglad, behövde något sånt för nu är jag mycket mer uppåt känns det som. Kul vad små saker kan göra. Nu tänkte jag redigera några bilder jag tog tidigare idag och se om Elisabeth vill bli min fotomodell i snön till senare. Förhoppningsvis vill hon för hon sa det tidigera och då blir det riktigt fina bilder tror jag :) Puss :*

(Skulle egentligen ha lagt upp en annan bild men den krångla och under tiden hann jag bli klar med de från idag, iaf några av dem men jag lägger bara upp favoriten än så länge. Och ursäkta för naglarna, fick snabbt redigera bort det knallgula nagellacket jag hade på mig... det sabbade hela bilden.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0