Fredag den 13:e


(Bilden är helt orelaterad)

Fredag den 13:e (fan varför såg jag inte på den filmen igår)

Jag gjorde en jävla massa kom jag precis på. Som Sofia skrev så tjusigt på sin bdb. "Haha, Sara fick läraren att börja gråta :O x''D" men det var inte lika hemskt som det lät. Jag och Ellen gick till kampenhof, från ingenstans kom någon som liknade Adam bakifrån så det blev ju helt. "ooj... vem är det?" fast jag vet itne hu han ser ut framifrån, därför behöver jag en skolkatalog. Han tappade iaf alla sina grejer i vattnet. Ja, så går det när man inte orkar stänga väskan!

Vi kom fram till kampenhof, jag hade lovat Liza att jag skulle köpa Ben & Jerry's till henne för hon bröt handen/armen/något för ett tag sen, men det hade inte vi tid med så vi fick springa till bussen. Den åkte självklart iväg när vi precis var framme vid den. Ellen blev hämtad medan jag och Liza stannade kvar. Vi köpte massa tjockismat, äta våra känslor liksom. Sen gjorde jag väl det konstigaste på hela veckan. En kom in och jag hade ingenstans att ta vägen (Ni som har sett borden utanför pressbyrån förstår vad jag menar) så jag resta mig upp, gick fram och tillbaka, hoppade och sedan röljde jag allt åt sidan och ruusade iväg åt ett annat håll. Sen uppfattade jag vad jag höll på med och lugnade ner mig, bekanta mig med några som stod utanför också.

Sen tog vi bussen och jag tröståt chips. Liza sa något medan hon drack och fick päroncider i luftstrupen så hon började hosta hejdlöst samtidigt som hon typ spydde... hon höll på och dö och min reaktion var "uusch *dunka på ryggen*". Herregud hon höll på i typ fem minuter :o Sen gick vi av bussen och började gå hemåt. På vägen hem stannade den snälla busschauffören (som kör skolbussen) bredvid oss och frågade om vi skulle med. Jag som låg lite efter sa "Neej neej, ååk du" Medan Liza sa "JA DET SKULLE VI BEHÖVA". När bussen hade börjat åka kom jag på att jag gärna ville åka med så vi stannade den och gick på, smart move liksom. Sen såg vi på film som Liza somna ifrån och jag var rädd som fan.

Ja fyfan vad jag ska skriva ibland. Puss :*

Kommentarer
Postat av: liza

hahahahahaha det va en lite rolig dag endå :p

men den e inte läskig sara -.- (filmen)

2009-03-22 @ 15:23:15
URL: http://drickapopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0