There's that disturbing feeling again

Lyckat, nu sabbade jag allt dagen innan min födelsedag. Begåvat av mig. Jag är fett otajmad i allt och det blir alltid fel i slutet. OCH jag gråter alltid runt min födelsedag av varierande anledningar. Jag gör inget åt det, jag lär inte av mina misstag för jag hoppas att det inte blir så som förra gången igen. Men det blir det och jag blir bara dummare och dummare. Jag har ett av mina "jag är ensammare än någonsin" ögonblick just nu och jag kan inte prata med en käft för klockan är halv fem. Då får jag skit för att jag stör så tidigt eller något liknande. Jag är för stolt för att visa mina känslor så jag lyssnar bort dem. Jag kan iaf fortfarande måla kom jag fram till vilket inte gör mig helt handikappad. Socialt handikappad men inte praktiskt. Eller något. Jag vänds ut och in men inget lossnar.

Kommentarer
Postat av: WJ

Du kan få störa mig nä du vill, fast om du vill ha kontakt med mig på natten så är det bättre om du ringer.<3

2009-01-20 @ 15:32:14
URL: http://domvogel.blogg.se/
Postat av: Tess

naw. i know the feeling. 'krama om'

2009-01-25 @ 21:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0